srandovnetricka.sk
Košík:je prázdny
bez DPH:0.00 €
s DPH:0.00 €
 Dopravu zabezpečuje
www.dpd.sk
 Podporované platby
Podporované platby

1. Prevádzkovateľ internetového obchodu
Na nasledujúcich stranách nájdete popísané obchodné podmienky spoločnosti Nofox  s.r.o., s ktorou sa chystáte uzavrieť obchod. Kúpou našich produktov cez internetový obchod www.srandovnetricka.sk nám zároveň udeľujete súhlas s nasledujúcimi všeobecnými obchodnými podmienkami.
Nofox s.r.o.
Šarišská 1551/21
091 01 Stropkov
Slovenská republika
Predajňa: Nofox s.r.o.,  091 01 Stropkov
zápis v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 26722/P, IČO: 46687301
DIČ: 2023560044
IČ DPH: SK2023560044 tel. kontakt: +421 950 401 200
e-mail: info@srandovnetricka.sk
(ďalej len „srandovnestricka.sk“)Orgánom dozoru je
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru
 
2. Ochrana osobných údajov a registrácia
2.1 Nákup bez poskytnutia osobných údajov
Nakupovať môžete, samozrejme, aj anonymne. Radi Vás privítame v našom kamennom obchode na Hviezdoslavovej 26/17 v Stropkove.
2.2 Nákup prostredníctvom internetového obchodu
Nakupovať prostredníctvom nášho internetového obchodu môžete bez registrácie alebo s registráciou. V oboch prípadoch sa, pochopiteľne, nevyhneme spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Pri ich ochrane sa riadime zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.
Zaregistrovaním sa na stránke www.srandovnetricka.sk alebo odoslaním objednávky nám udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné. Váš súhlas máte právo kedykoľvek odvolať, a to písomnou formou na našu adresu. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania Vášho súhlasu a údaje budú vymazané.
2.2.1 Nákup bez registrácie
Internetovú objednávku si môžete urobiť aj bez registrácie. Samozrejme, ani v tomto prípade sa nevyhneme spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Budeme od Vás potrebovať najmä tieto osobné údaje:
• meno a priezvisko
• dodaciu a fakturačnú adresu
• telefonický kontakt
• e-mailovú adresu
 
Vaše informácie využívame výhradne na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim. Na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke by sme radi niekoľkokrát do roka odoslali newsletter o novinkách. V prípade, že si neželáte takéto informácie od nás dostávať, dajte nám túto skutočnosť vedieť odpoveďou na konkrétny newsletter e-mail
 
2.2.2 Nákup s registráciou
Internetový obchod ponúka zákazníkom možnosť registrácie. V takomto prípade si na stránke www.srandovnetricka.sk vytvoríte vlastný profil s údajmi, ktoré môžete opätovne využívať pri každom ďalšom nákupe. Čo registráciou získate:
• svoje údaje budete mať dopredu vyplnené, nemusíte ich vypisovať pri každej objednávke
• niekoľkokrát do roka vám zašleme informácie o novinkách a akciách (zo služby “newsletter” sa môžete kedykoľvek odhlásiť odpovedaním na konkrétny newsletter e-mail)
• získate prehľad o všetkých svojich predchádzajúcich objednávkach
 
2.3 Poskytovanie osobných údajov tretím stranám
Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujem a neposkytujeme žiadnym tretím stranám s výnimkou organizácií, s ktorými spolupracujeme pri správnom spracovaní, vybavení a doručení vašich objednávok. K takýmto spolupracujúcim organizáciám patria najmä banky (napr. overenie platby prevodom na účet ) a doručovateľské služby - Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (ďalej len DPD). Spoločnosť Nofox s.r.o. vyhodnocuje pre štatistické účely informácie o používaní našej internetovej stránky www.srandovnetricka.sk (napr. počet užívateľov navštevujúcich našu stránku, odkiaľ bol spravený vstup na našu internetovú stránku). Tieto informácie sú iba číselné (bez osobných údajov) a budú použité pre potreby vnútorných rozborov a analýz za účelom zlepšenia kvality našej internetovej stránky. Všetky materiály a informácie na stránke stránkach srandovnetricka.sk sú výhradne duševným vlastníctvom spoločnosti Nofox s.r.o. alebo osôb s ňou spolupracujúcich. Tieto materiály a informácie nesmú byť akokoľvek použité alebo upravované bez súhlasu spoločnosti Nofox s.r.o. 

3. Ceny a poplatky
Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH ( 20 %). Poplatok za poštovné a balné účtujeme zvlášť. Akciové ceny sú platné vždy do dátumu uvedeného v detailoch produktov alebo do vypredania zásob. V prípade neoprávneného zásahu do obsahu internetovej stránky www.srandovnetricka.sk alebo do objednávky si vyhradzujeme právo na zmenu cien. Konečnú cenu Vašej objednávky nájdete vždy v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním záväznej objednávky.

4. Objednávanie tovaru
Objednávanie tovaru je možné prostredníctvom zadania objednávky cez internetovú stránku www.srandovnetricka.sk. Telefonické objednávanie nie je možné. Každá objednávka musí byť zaevidovaná v účtovnom systéme, aby sme vám mohli vystaviť daňový doklad a získali podklady pre naše účtovníctvo.
Vytvorenie objednávky pozostáva zo štyroch jednoduchých krokov, ktoré absolvujete po vložení vybraného tovaru do nákupného košíka. Upozorňujeme vás, aby ste si pozorne prečítali poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy a naše všeobecného obchodné podmienky. Po záväznom potvrdení objednávky kliknutím na „objednať s povinnosťou platby“ dostanete okamžite spätné potvrdenie o jej prijatí na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v kontaktných údajoch.

5. Spôsob platby
Pri nákupe tovaru cez internetovú stránku máte možnosť úhrady viacerými spôsobmi:
• úhrada na mieste v hotovosti (v prípade osobného odberu)
• na dobierku (nie je možná pri objednávke personalizovaného (mená, dátum...) tovaru alebo vlastného motívu)
• bezhotovostne prostredníctvom služieb elektronického bankovníctva
• bankovým prevodom/vkladom na účet spoločnosti Nofox s.r.o.
5.1 Úhrada na mieste v hotovosti
V prípade, že si tovar objednaný cez internet želáte prevziať aj zaplatiť osobne, môžete ho uhradiť na mieste v hotovosti.
5.2 Na dobierku
Platba a doručenie na dobierku sú možné iba na území Slovenskej republiky. Objednávku zaplatíte pri jej doručení na adresu.
Poštovné a balnépodľa spôsobu výberu dodania  + 1,50 EUR príplatok za dobierku; 
5.3 Bankovým prevodom/vkladom na účet spoločnosti Nofox  s.r.o.
Každú objednávku môžete zaplatiť prevodom/vkladom na účet našej spoločnosti.
Bezhotovostný spôsob platby je podmienkou pri objednávke personalizovaného tovaru (obsahujúceho mená, dátum..)  alebo vlastného motívu.
 
6. Spôsob dopravy/prevzatia tovaru
Tovar objednaný prostredníctvom internetovej stránky www.srandovnetricka.sk vám môže byť doručený viacerými spôsobmi:

  1. • osobný odber – neuhradený/uhradený vopred
  2. • kuriér DPD
  3. • SPS ParcelShop + Alzabox
  4. • výdajné miesto Packeta


6.1 Osobný odber
Ak si pri objednávke zvolíte spôsob dopravy “osobný odber,” môžete si tovar vyzdvihnúť priamo v predajni v Stropkove. Tento spôsob rezervácie a dodania tovaru nie je spoplatnený.
6.1.1 Osobný odber - neuhradený vopred
• objednanie tovaru – zvolíte si spôsob dopravy “osobný odber,” tovar dopredu neplatíte
• potvrdenie objednávky – po objednaní tovaru obdržíte potvrdenie prostredníctvom e-mailu so základnými informáciami o objednávke
• dostupnosť tovaru – po skompletizovaní vašej objednávky dostanete e-mail notifikáciu o dostupnosti tovaru
• doba rezervácie – tovar bude pre vás rezervovaný po dobu 5 pracovných dní
• prevzatie tovaru – osobne na Hviezdoslavovej 26/17 v Stropkove, na základe mena alebo čísla objednávky
• uhradenie objednávky – na mieste v hotovosti. Ak si objednávku neprevezmete do 5 pracovných dní, bude automaticky stornovaná.
V prípade, že si želáte predĺžiť dobu rezervácie vašej objednávky, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Obsah objednávky je možné na mieste pred zaplatením zmeniť alebo doplniť.
6.1.2 Osobný odber - uhradený vopred
• objednanie tovaru – zvolíte si spôsob dopravy “osobný odber,” tovar dopredu zaplatíte bezhotovostne prevodom alebo vkladom priamo na účet spoločnosti Nofox s.r.o.
• potvrdenie objednávky – po objednaní tovaru obdržíte potvrdenie prostredníctvom e-mailu so základnými informáciami o objednávke
• dostupnosť tovaru – po skompletizovaní vašej objednávky dostanete e-mail notifikáciu o dostupnosti tovaru
• doba rezervácie – tovar bude pre vás rezervovaný po dobu 10 kalendárnych dní, po uplynutí tejto lehoty vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na prípadnom predĺžení
• prevzatie tovaru – osobne v Stropkove, na základe platného dokladu totožnosti a čísla objednávky, následne svojím podpisom potvrdíte prevzatie tovaru. Ak si nemôžete prísť prevziať tovar osobne, dajte nám vedieť e-mailom, kto miesto vás objednávku prevezme. Zaistíme tak, že sa tovar dostane do správnych rúk.
6.2 Kuriérska služba – DPD
Tento spôsob dodania tovaru je možné využívať iba:
• počas pracovných dní
• v rámci územia Slovenskej republiky
Poplatok za doručenie kuriérom DPD a.s.  je 6,00  EUR a je zarátavaný do celkovej ceny objednávky v prípade, že si zákazník zvolí spôsob dopravy „Kuriérska služba DPD v rámci SR.“ Pri nákupe nad 150 EUR a platbe prevodom máte doručenie kuriérom DPD úplne zadarmo. Objednávka je doručovaná kuriérskou službou najneskôr do 2 dní od odovzdania zásielky kuriérskej službe DPD. O expedovaní tovaru je zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu od spoločnosti Nofox s.r.o. O presnom čase doručenia zásielky informuje zákazníka priamo spoločnosť DPD (www.dpd.sk). Služba doručenie kuriérom sa dá využiť len cez pracovné dni. V prípade, že objednávku so spôsobom doručenia “Kuriérska služba DPD” zadáte cez víkend alebo počas sviatku, bude expedovaná nasledujúci pracovný deň, ktorým začne zároveň plynúť lehota na doručenie.

6.3 Výdajné miesto SPS ParcelShop + Alzaboxy
Tento spôsob dodania tovaru je možné využívať:
• počas pracovných dní, vo vybraných miestach aj víkendov a sviatkov /podľa určených prevádzkových hodín/
• v rámci územia Slovenskej republiky
Poplatok za doručenie na výdajné miesto SPS ParcelShop + Alzaboxy  je 3,50 EUR a je zarátavaný do celkovej ceny objednávky v prípade, že si zákazník zvolí spôsob dopravy „SPS ParcelShop + Alzabox“  Objednávka je doručovaná na výdajné miesto najneskôr do 2 dní od odoslania objednávky. O expedovaní tovaru je zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu od spoločnosti Nofox s.r.o. O presnom čase doručenia zásielky informuje zákazníka priamo spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. (https://www.sps-sro.sk/). 

6.4 Výdajné miesto Packeta
Tento spôsob dodania tovaru je možné využívať iba:
• počas pracovných dní
• v rámci územia Slovenskej republiky
Poplatok za doručenie na výdajné miesto zasielkovne s.r.o.  je 3,50 EUR a je zarátavaný do celkovej ceny objednávky v prípade, že si zákazník zvolí spôsob dopravy „Packeta v rámci SR.“  Objednávka je doručovaná na výdajné miesto najneskôr do 2 dní od odovzdania zásielky na odbernom mieste Zasielkovne. O expedovaní tovaru je zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu od spoločnosti Nofox s.r.o. O presnom čase doručenia zásielky informuje zákazníka priamo spoločnosť Packeta (www.packeta.sk). Služba doručenie sa dá využiť len cez pracovné dni. V prípade, že objednávku so spôsobom doručenia “Packeta” zadáte cez víkend alebo počas sviatku, bude vybavovaná nasledujúci pracovný deň, ktorým začne zároveň plynúť lehota na doručenie.


7. Expedovanie objednávok a dodacie podmienky
7.1 Všeobecné dodacie podmienky
Spoločnosť Nofox s.r.o. je povinná dodať vám objednaný tovar najneskôr v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia objednávky. Záväzok dodať tovar je splnený, keď Vám alebo vami určenej tretej osobe uvedenej v objednávke dodáme tovar alebo jeho odovzdaním nášmu prepravcovi na prepravu. Ak neprevezmete objednaný tovar, ktorý bol riadne doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke/potvrdení objednávky alebo nepreberiete objednaný tovar dohodnutým osobným odberom, je spoločnosť Nofox s.r.o. oprávnená požadovať od vás náhradu škody vo výške účelne vynaložených nákladov súvisiacich s expedovaním objednávky. Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate jeho prevzatím v mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru na Vás prechádza aj nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia. V prípade viditeľného poškodenia zásielky ste oprávnený zásielku neprevziať. Expedovanie objednávok a vybrané dodacie podmienky sa líšia v závislosti od spôsobu a miesta doručenia:

  1. doručovanie kuriérom DPD
  2. SPS ParcelShop + Alzabox
  3. vybrané výdajné miesto Packeta 

Presné podmienky expedovania pre jednotlivé prípady nájdete popísané nižšie.


7.2 Balenie objednávok
Podľa charakteru/značky objednaného tovaru vám ho zabalíme do plastového uzatvárateľného vrecka a následne vložíme do kartónovej krabice alebo plastového vrecka s logom kuriérskej spoločnosti.
7.3 Rozdelenie objednávky - expedovanie a poštovné
Ak Vaša objednávka obsahuje viacero položiek a jednu, či viaceré z nich nie je možné našou vinou vybaviť, objednávku vám odošleme aj po častiach. Zvýšené nároky na poštovné a balné idú v takomto prípade na náš účet.
V prípade rozdelenia jednej objednávky na viacero zásielok na základe Vášho priania doručeného e-mailom, môže byť poštovné a balné účtované za každú zásielku samostatne.
7.4 Potvrdenie o expedovaní objednávky
Do 24 hodín od expedovania objednávky od nás dostanete e-mail s potvrdením. E-mail si pozorne prečítajte. Nájdete v ňom užitočné informácie o prípadných komplikáciách pri doručovaní. V prípade, že by sa vyskytli nepredvídateľné okolnosti, vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej lehoty, o čom Vás však budeme hneď informovať. Tovar Vám bude dodaný v kartónovom balíku s charakteristickým vzhľadom.
 
7.5 Problémy pri doručovaní expedovanej objednávky
Pokiaľ Vám tovar alebo oznámenie o jeho uložení nebolo doručené podľa dodacích lehôt, kontaktujte, nás prosím
• telefonicky: +421 950 401 200
• e-mailom: info@srandovnetricka.sk
7.6. Expedovanie objednávok podľa spôsobu a miesta doručenia
Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie. Pokiaľ nie je uvedené inak, tovar expedujeme zvyčajne do 5-10 pracovných dní, najneskôr však do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia úspešne ukončenej objednávky, alebo po jej autorizácii. Ak tovar momentálne nie je skladom, bezodkladne vás budeme informovať, aby sme si dohodli ďalší postup.
7.6.2 Expedovanie objednávok doručovaných kuriérskou službou DPD
Pri objednávke tovaru s dorčením kuriérskou službou DPD je možné tovar zaplatiť vopred alebo pri prebratí priamo kuriérovi v hotovosti alebo prostredníctvom prenosného platobného terminálu. Objednaný tovar je doručovaný do 2 dní od odovzdania zásielky kuriérskej spoločnosti DPD.
Ak je práve sviatok, objednávky expedujeme nasledujúci pracovný deň.
Spoločnosť Nofox  s.r.o. nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavineného poštou a ani za poškodenie zásielky zavineného poštou. Rovnako nenesie zodpovednosť za nesprávne uvedenú adresu prijímateľa.
Poštovné a balné je v tomto prípade spoplatnené sumou 6 EUR, pri Dobierke  +1,50 EUR. Pri nákupe nad 150 EUR ho máte úplne zadarmo.

8. Záručná doba
Na všetok tovar máte zo zákona záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Ku každej zásielke je priložená aj faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak ste faktúru náhodou nedostali, dajte nám, prosím, čo najskôr vedieť na info@srandovnetricka.sk
Reklamácie v našom obchode sa riadia podmienkami, ktoré platia v akejkoľvek bežnej kamennej predajni v súlade so zákonom.

9. Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru, zrušenie objednávky
9.1 Výmena tovaru
Tovar zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu je možné vymeniť do 14 dní od jeho kúpy.
9.1.1 Podmienky výmeny
Pokiaľ sa rozhodnete pre výmenu, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  • - tovar musí byť odoslaný najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky
  • - tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, opatrený visačkami v originálnom obale, schopný ďalšieho predaja
  • - zasielka musí obsahovať originál účtenky a sprievodný formulár s požiadavkou na výmenu tovaru
  • - tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, v takomto prípade nebude prevzatý!

Tovar je nutné zaslať na adresu predajne, z ktorej Vám bol pôvodne odoslaný (adresu nájdete v hlavičke faktúry - hore). Vymenený tovar bude odovzdaný dopravcovi do 14 pracovných dní.

Zásielku vo vlastnom záujme pošlite ako doporučený balík (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať).

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude odoslaný na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného podľa vami zvoleného spôsobu v objednávke pre SR  + 1,50€ za dobierku . V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť, bohužiaľ, akceptovať požiadavku a tovar bude vrátený späť.

Tovar je možné do 14 dní od prevzatia vymeniť i osobne na predajni v Stropkove.


9.1.2 Postup pri výmene – zákazník

• tovar, ktorý požadujete vymeniť prineste, osobne do Stropkova alebo odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku!!!) najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky
• adresa na doručenie vráteného tovaru:
Nofox s.r.o.
Šarišská 21
09101 Stropkov
Slovenská republika
 
• k výmene tovaru budete potrebovať kópiu dokladu o zaplatení
• skontrolujte, či je tovar na výmenu v poriadku nepoškodený, bez obalu
• do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokladu o zaplatení a sprievodný list s informáciami k požadovanej výmene.
9.1.3 Postup pri výmene – poskytovateľ
• prijatý tovar skontrolujeme, prečítame si sprievodný list a overíme dostupnosť tovaru, ktorý si želáte
• v prípade, že požadujete vymeniť tovar kus za kus v rovnakej cene a je momentálne dostupný skladom, doporučený list alebo balík vám bezodkladne pošleme na vami uvedenú adresu
9.1.4 Postup pri výmene – špeciálne prípady
V prípade, že si želáte vymeniť tovar v inej hodnote, ako je ten pôvodne zakúpený, alebo tovar, ktorý požadujete, momentálne nie je dostupný, dohodneme sa individuálne e-mailom alebo telefonicky ohľadne vyrovnania finančného rozdielu. V takýchto prípadoch je lepšie sa nám ozvať dopredu na adresu info@srandovnetricka.sk.
 
9.2 Vrátenie tovaru
Ak ste spotrebiteľ, tovar, ktorý neobsahuje personalizované údaje alebo vlastný motív zakúpený na našej internetovej stránke www.srandovnetricka.sk môžete bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď vy alebo vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. Ak ste sa rozhodli využiť tohto práva, musíte odstúpenie od zmluvy odoslať najneskôr štrnásty (14) deň od prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy môžete uplatniť e-mailom na info@srandovnetricka.sk alebo v listinnej podobe na adresu Nofox s.r.o., Šarišská 21, 091 01 Stropkov spolu s podpísaným písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy s uvedením svojho mena a priezviska, adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla bankového účtu na finančné vyrovnanie. Môžete použiť aj formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete na našej stránke www.srandovnetricka.sk
9.2.1 Podmienky vrátenia tovaru
• tovar, ktorý si želáte vrátiť, musí byť nepoškodený, nenosený a nepraný
• v prípade, že tovar chcete vrátiť poštou, určite nám ho neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá
9.2.2 Postup pri vrátení tovaru – zákazník
• tovar, ktorý chcete vrátiť, prineste osobne na Šarišskú 21 do Stropkova alebo odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku) najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty
• adresa na doručenie vráteného tovaru:
Nofox s.r.o.
Šarišská 21
091 01 Stropkov
Slovenská republika
• k vráteniu tovaru budete potrebovať kópiu dokladu o zaplatení
• skontrolujte, či je tovar v poriadku nepoškodený
• do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokladu o zaplatení a formulár na odstúpenie od zmluvy (formulár na odstúpenie od zmluvy).
9.2.3 Postup pri vrátení tovaru – poskytovateľ
• skontrolujeme prijatý tovar a lehotu na vrátenie tovaru
• ak je všetko v poriadku, vrátime vám všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak   ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď nám bude doručené  Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
• platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr. Pri odstúpení od zmluvy znášate náklady na vrátenie tovaru spoločnosti Nofox s.r.o. Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak nesplníte niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a spoločnosť Nofox s.r.o. nie je povinná vrátiť vám všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť k vám.
9.3 Reklamácia tovaru
9.3.1 Základné informácie
Záručná doba na všetok tovar zakúpený na našej internetovej stránke www.srandovnetricka.sk je 24 mesiacov. Reklamáciu vybavíme v niektorých prípadoch ihneď, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Adresa, na ktorej môžete uplatniť reklamáciu tovaru, podať sťažnosť alebo iný podnet, je Nofox s.r.o., Šarišská 21, 091 01 Stropkov. V prípade, že máte záujem reklamovať tovar zakúpený, alebo vyzdvihnutý cez osobný odber v našom kamennom obchode, je najlepšie, ak prídete osobne. Nezabudnite si so sebou vziať aj doklad o zaplatení vzťahujúci sa k reklamovanej položke.
Za dôvod reklamácie neuznávame opotrebovanie tovaru nosením a praním, ktoré časom prirodzene mení vzhľad výrobku.
9.3.2 Podmienky reklamácie
• oznámenie o reklamácií alebo doručenie reklamovaného tovaru musí prebehnúť do 24 mesiacov od dátumu nákupu
• v prípade reklamácie nepotrebujete pôvodné balenie
• tovar na reklamáciu nám neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá
9.3.3 Postup pri reklamácii – zákazník
• tovar, ktorý chcete reklamovať, prineste osobne na Šarišskú 21 do Stropkova alebo odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku)
• adresa na doručenie reklamovaného tovaru: Nofox s.r.o.
Šarišská 21
091 01 Stropkov
Slovenská republika
• k reklamácií budete potrebovať kópiu dokladu o zaplatení
• skontrolujte, či je tovar na výmenu v poriadku nepoškodený
• do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokaldu o zaplatení a sprievodný list s popisom závady
• v prípade, že nám posielate tovar na reklamáciu poštou, je lepšie, ak nás dopredu informujete na adrese: info@srandovnetricka.sk.
9.3.4 Postup pri reklamácií – poskytovateľ
Osobne
• na prijatom tovare skontrolujeme nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overíme lehotu na reklamáciu
• spolu so zákazníkom vypíšeme reklamačný lístok
• dohodneme sa na spôsobe vybavenia reklamácie a následného kontaktovania zákazníka
• informáciu o vybavení reklamácie vám dáme písomne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie
Poštou
• na prijatom tovare skontrolujeme nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overíme lehotu na reklamáciu
• po prijatí reklamovaného tovaru vás budeme čo najskôr kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) a spoločne sa dohodneme na najrýchlejšom a najefektívnejšom riešení vzniknutej situácie
• písomne (e-mailom) vás informujeme o spôsobe vybavenia reklamácie
• opravený/vymenený tovar vám zašleme na adresu dohodnutú prostredníctvom e-mailovej komunikácie. Ak Vašu reklamáciu uznáme, situáciu vyriešime jedným z nasledovných spôsobov:
• tovar vám opravíme alebo vymeníme kus za kus osobne na mieste, alebo vám ho zašleme späť na naše náklady,
• v prípade, že tovar nebude možné opraviť ani vymeniť, vrátime vám peniaze vrátane poštovného a balného

9.4. Zrušenie objednávky

Zo zákona o zásielkovom predaji § 12 odsek 5 a Zákona č. 40/60 občianskeho zákonníka:
Pri zásielkovom predaji zhotovení veci na zákazku pri záväznej objednávke spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy. Ak ide o zhotovenie veci na zákazku je objednávateľ povinný zaplatiť cenu za zhotovenie, ak už bol tovar vyrobený.


10. Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO
Od 1. februára 2016, keď ste spotrebiteľ a nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili vaše práva, máte právo obrátiť sa na srandovnetricka.sk  so žiadosťou o nápravu prostredníctvom emailu info@srandovnetricka.sk. Ak na Vašu žiadosť odpovieme zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte možnosť uplatňovať svoje nároky a práva voči nám prostredníctvom alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s). Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, máte právo voľby, ktorému z nich podáte návrh; možnosť obrátiť sa na príslušný súd tým nie je dotknutá. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Platformu RSO môžete využiť podaním sťažnosti na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov. Alternatívne riešenie sporu sa netýka sporov, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 EUR. Oprávnená právnická osoba môže od spotrebiteľa požadovať poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR vrátane dane z pridanej hodnoty. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na info@srandovnetricka.sk

11. Záverečné ustanovenia
 Tieto všeobecné zmluvné podmienky sú platné od 1.1.2022
Spoločnosť Nofox s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.srandovnetricka.sk. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči Vám uzavretím kúpnej zmluvy.